13.8.16

New beginning

Kompletnie nie wiem jak zacząć, pustka i brak kreatywności, ale nie uciekajcie od razu.
Nazywam się Laura, mam 15 lat. Będę prowadziła blog lifestyle'owy. Postaram się pisać systematycznie - 2 razy w tygodniu. Póki co, nie wiem co z tego wyjdzie, musi mi to wejść w nawyk.

Piszę z zamiłowania, a moja szafka pęka w szwach od opowiadań po projekty - chociażby postów.
Głównym celem tego bloga jest przede wszystkim doskonalenie stylu pisania, traktuję to jako naukę, niemniej ważnym celem jest wyrażanie mojej opinii na rozległe tematy, chciałabym też wiedzieć co WY myślicie, dlatego zachęcam do komentowania.

Nie jest to mój pierwszy blog, wieki temu pisałam ich nawet kilka.
Jako 10-latka miałam niewiele do powiedzenia, mimo wszystko dzieliłam się swoimi "mądrościami".
Dzisiaj odezwała się moja druga, uśpiona przez lata połowa - ambitna, z pasją. Pełna zapału ruszyłam tyłek. Przeczytałam stare posty i dosłownie zapadłam się ze wstydu, a jedyne słowa które przychodziły mi na myśl to "Boże, kto ci dał internet".
Ale ale, moje optymistyczne ja wciąż pała chęcią. Tak i o to jestem tutaj. Wszystko leci od nowa.

(Tak poza tą "biografią": zrozumieliście coś z tego? Czy muszę popracować nad chaosem? Czytam to już setny raz i za każdym razem słowa jedynie obijają mi się o uszy. Nie wiem, czy problem tkwi w piśmie, czy może po prostu jestem zmęczona. Jeżeli odnosicie podobne wrażenie, piszcie!)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz